لیست قیمت مواد و ابزار اندو

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین فایل های اندو و مواد و ابزار اندودانتیکس را با برند اندوآرت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند. که این محصولات عبارت است از :
فایل های روتاریفایل رسیپرکالفایل های دستیکلسیم هیدروکساید  – اوژنول زینک اکسایدEDTAکلرهگزیدیناسید سیتریکهیپوکلرید سدیمیودوفرممحلول گوتا پرکا

قیمت فایل روتاری اندوآرت

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین فایل های روتاری را با برند اندوآرت، ساخت کشور ترکیه را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کند. که این محصولات عبارت است از :
فایل روتاری اکشن گلد و بلو اندوآرت – فایل روتاری تاچ 6% گلد و بلو اندوآرت – فایل روتاری اسمارت 4% گلد و بلو اندوآرت – فایل روتاری ریتریتمنت گلد اندوآرت – فایل روتاری پدو (اطفال) گلد و بلو اندوآرت

قیمت فایل روتاری اکشن گلد و بلو اندوآرت

فایل روتاری اکشن گلد و بلو اندوآرت ساخت کشور ترکیه است . با توجه به ساختار ویژه سطح مقطع آن حرکت فایل در کانال ریشه خیلی راحت تر بوده و با توجه به فرمت مخروطی بودن فایل دبری به سمت بالا هدایت شده و فضای بسیار مناسب برای خروج آن را به شما می دهد .

فناوری عملیات حرارتی ویژه ای که بر روی وایر فایل ها انجام می شود تضمین می کند که سیم Ni-Ti ساختار بسیار انعطاف پذیرتر و بادوام تری داشته باشد و همچنین آن را به رنگ طلایی یا آبی تبدیل می کند.

فایل‌های EndoArt Action  به دلیل خصوصیت انعطاف‌پذیری با مموری شیپ ویژه، امکان خم شدن قبل از ورود به کانال را فراهم می‌کنند و مقاومت در برابر شکست بسیار بالاتری نسبت به فایل‌های استاندارد Ni-Ti دارد. در ساختار کانال ها با انحنای بسیار زیاد با شکل کانال سازگار می شود.

قیمت فایل روتاری تاچ 6% گلد و بلو اندوآرت

فایل روتاری اندوآرت تاچ 6% ENDOART Touch Rotary Files ساخت کشور ترکیه است . به شما امکان می دهد در یک زاویه استاندارد در امتداد کانال آماده شوید.

فناوری عملیات حرارتی ویژه ای که بر روی وایر فایل ها انجام می شود تضمین می کند که سیم Ni-Ti ساختار بسیار انعطاف پذیرتر و بادوامتری دارد و همچنین آن را به رنگ آبی یا طلایی تبدیل می کند.

EndoArt Touch علاوه بر کارایی وضوح بالا، مقاومت در برابر شکستگی بالاتری نسبت به فایل های استاندارد Ni-Ti دارد. در ساختار کانال ها با شیب بسیار زیاد با شکل کانال سازگار می شود.

قیمت فایل روتاری اسمارت 4% گلد و بلو اندوآرت

فایل روتاری اندوآرت اسمارت 4% ENDOART Smart Rotary Fles ساخت کشور ترکیه است . لبه‌های چرخشی هوشمند EndoArt دارای تیپر %4 است که به شما امکان می‌دهد خیلی راحت‌تر در کانال‌های باریک کار کنید.

فناوری عملیات حرارتی ویژه ای که بر روی وایر فایل ها انجام می شود تضمین می کند که سیم Ni-Ti ساختار بسیار انعطاف پذیرتر و بادوامتری دارد و همچنین آن را به رنگ آبی یا طلایی تبدیل می کند.

فایل روتاری اسمارت EndoArt به دلیل خصوصیت انعطاف‌پذیری بالا با مموری شیپ ویژه، امکان خم شدن قبل از ورود به کانال را فراهم می‌کنند و مقاومت در برابر شکست بسیار بالاتری نسبت به فایل‌های استاندارد Ni-Ti دارد.

قیمت فایل روتاری ریتریتمنت گلد اندوآرت

فایل روتاری اندوآرت گلد ریتریتمنت  ENDOART Retreatment Gold Rotary Files ساخت کشور ترکیه است که برای درمان مجدد کانال ریشه استفاده میشود.
درمان مجدد با توجه به راندمان برش بالای آن ، در فرآیند خارج کردن مواد در کانال ها استفاده می شود. این سیستم از سه سایز ، D1 D2 و D3 تشکیل شده است که برای تمیز کردن کانال در (D1) تاج ، (D2) میانه و (D3) آپیکال طراحی شده اند. ضمنا فایل های ریتریتمنت برخلاف فایل های معمول دارای نوک بسیار برنده ای هستند.

قیمت فایل روتاری پدو (اطفال) گلد و بلو اندوآرت

فایل روتاری پدو (اطفال) گلد و بلو اندوآرت

فایل روتاری اندوآرت پدو  ENDOART Pedo Rotary Files ساخت کشور ترکیه است که مخصوص کودکان تولید شده و دارای طول 18 میلی متر می باشد. فناوری عملیات حرارتی ویژه ای که بر روی وایر فایل ها انجام می شود تضمین می کند که سیم Ni-Ti ساختار بسیار انعطاف پذیرتر و بادوام تری داشته باشد.

فایل های EndoArt Pedo مقاومت در برابر شکست بسیار بالاتری نسبت به فایل‌های استاندارد Ni-Ti دارد.

قیمت فایل رسیپروکال اندوآرت اکسپرت

فایل رسیپروکال اندوآرت اکسپرت  ENDOART Expert Reciprocation Files ساخت کشور ترکیه است . فایل های EndoArt Expert با یک حرکت رفت و برگشتی کار می کنند که به شما امکان می دهد درمان ریشه را با یک فایل انجام دهید.

این شامل فایل های جایگزین، زوایای 6% و 4% برای سیستم های تک فایل است و به شما امکان استفاده آسان در یک زاویه استاندارد در امتداد کانال ریشه را می دهد.

فایل‌های EndoArt Expert، که می‌توانند با موتورهای درونی با قابلیت حرکت رفت و برگشتی استفاده شوند، با تنظیم زاویه چرخش ۱۵۰ درجه به چپ و ۳۰ درجه به راست کار می‌کنند.

فناوری عملیات حرارتی ویژه ای که بر روی وایر فایل ها انجام می شود تضمین می کند که سیم Ni-Ti ساختار بسیار انعطاف پذیرتر و بادوام تری داشته باشد.

قیمت فایل دستی اندوآرت

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین فایل های دستی را با برند اندوآرت، ساخت کشور ترکیه را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کند. که این محصولات عبارت است از :
K-File
H-File
C-File
اسپریدر

قیمت فایل دستی K-file اندوآرت

فایل دستی K-file اندوآرت ساخت کشور ترکیه است. این فایل دستی جزء پر مصرف ترین ها و با کیفیت ترین فایل های موجود در جهان  برای عصب کشی دندان است و انعطاف پذیری بالایی دارد.

K فایل دارای مقاومت بیشتری نسبت به H فایل بوده زیرا به جای تراش، مفتول پیچیده شده است و همچنین دارای سر گرد و بدنه گره ایی شکل می باشد.  در نتیجه ابزاری ایده آل برای تمیز کردن و شکل دهی کانال ریشه می باشد

جنس فایل دستی K-file اندوآرت، استیل ضد زنگ (Stainless Steel) است که از انعطاف پذیری بالا و مقاومت بالا در برابر شکستن برخوردار می باشد.

این فایل دستی در بسته بندی های 6 عددی در سایز های 06 –  08 – 10 – 15 – 20 – 25 – 30 – 35 – 40- 45 – 50 و آسورت 45/80 موجود می باشد. ( بسته بندی فایل قابل اتوکلاو و قابل شماره گذاری می باشد.)

قیمت فایل دستی H-file اندوآرت

فایل دستی H-file اندوآرت ساخت کشور ترکیه است. از h فایل برای تمیز کردن، شکل دهی کانال ریشه و عصب کشی دندان استفاده می کنند . این فایل دستی ، مفتول تراش خورده با سطح مقطع نامتقارن، دارای بدنه سر تیز و برنده است همچنین داراری آلیاژ استیل ضدزنگ (Stainless Steel) است .

h-file اندوآرت دارای کارایی عالی مانند تولید یک کانال ریشه بزرگ صاف و تدریجی است که دارای دسته رنگی و ارگونومیک است همچنین H فایل نسبت به K فایل مقاومت کمتری دارد و شکننده است.

قیمت فایل دستی C-file اندوآرت

فایل دستی C-file اندوآرت ساخت کشور ترکیه است. از این فایل دستی برای باز کردن مسیر اولیه در کانال های به شدت باریک ، خمیده و سخت یا کلسیفیکاسیون، به دلیل استحکام بالا و خارج کردن فایل های شکسته داخل کانال مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس فایل دستی C-file اندوآرت، استیل ضد زنگ (Stainless Steel) است که از انعطاف پذیری بالا و مقاومت بالا در برابر شکستن برخوردار می باشد.

این فایل دستی در بسته بندی های 6 عددی در طول 25 سایز های 06 –  08 – 10 – 12.5 – 15 – آسورت 10-06 موجود می باشد. ( بسته بندی فایل قابل اتوکلاو و قابل شماره گذاری می باشد.)

قیمت فایل دستی اسپریدر اندوآرت

فایل دستی اسپریدر اندوآرت ساخت کشور ترکیه است.  برای پر کردن کانال ریشه به روش تراکم جانبی استفاده می شود به طوری که مواد را به انتهای دندان فشار داده و بدنه ایی صاف و نوک تیز دارند. جنس EndoArt Finger Spreader از استیل ضد زنگ یا نیکل-کروم بوده (Stainless Steel) است .

اسپریدر توانایی عالی در فشرده سازی گوتاپرکا در کانال ریشه و مناسب برای استفاده تکنیک های تراکمی و دارای انعطاف‌پذیری بالا و مقاومت بالا حین انجام کار می‌باشد.

فایل دستی اسپریدر اندوآرت این فایل دستی در بسته بندی های 6 عددی در سایز های 15 – 20 – 25 – 30 – 35 – 40 و آسورت 15 تا 40 موجود می باشد. ( بسته بندی فایل قابل اتوکلاو و قابل شماره گذاری می باشد.)

قیمت مواد و ابزار اندو

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین مواد و ابزار اندو را با برند اندوآرت، ساخت کشور ترکیه را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کند. که این محصولات عبارت است از :
سیلر – گوتا پرکا – کن کاغذی – کلروفرم – کلسیم هیدروکساید – اوژنول – زینک اکساید – EDTA – کلرهگزیدین – اسید سیتریک – هیپوکلرید سدیم – یودوفرم – محلول گوتا پرکا

قیمت کلسیم هیدروکساید سرنگی روبی دنت

کلسیم هیدروکساید سرنگی روبی دنت
  1. کلسیم هیدروکساید سرنگی روبی دنت ساخت کشور ترکیه است که برای پوشش پالپ و به عنوان مواد لاینر در زیر فیلینگ دندان استفاده می شود.
  2. کلسیم هیدروکساید سرنگی با باریم سولفات ساخت برند روبی دنت ترکیه است که برای درمان کانال ریشه و درمان پالپ مورد نیاز است که با نکات کاربردی ارائه می شود.

قیمت EDTA

ژل EDTA روبی دنت
پک 4 عددی ژل EDTA روبی دنت
  1. ژل EDTA روبی دنت ساخت کشور ترکیه است. این ژل برای آماده سازی کانال ریشه برای ایجاد لغزندگی و تمیز کردن کانال ریشه از نمک های کلسیم و پالپ پاکسازی شیمیایی، پاکسازی نهایی ریشه دندان حین درمان اندودنتیک مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. محلول EDTA اندوآرت ساخت کشور ترکیه است . از این محلول برای آماده سازی ، شست و شو و  تمیز کردن کانال های ریشه، نرم شدن عاج دندان و حذف اسمیر لایر استفاده می شود. همچنین به صورت %17 EDTA یا %5 EDTA عرضه میگردد. همچنین از این محصول برای باز کردن و شکل دادن دیواره کانال ، در پر کردن نهایی کانال نیز استفاده می گردد.

قیمت اوژنول روبی دنت

اوژنول روبی دنت ساخت کشور ترکیه است. اوژنول یک محلول ضدعفونی کننده،التیام بخش و ضد درد است که برای دردهای خفیف دندانی مصرف می شود و ترکیب آن با پودر زینک اکساید به عنوان پانسمان موقت استفاده می گردد. همچنین به دلیل اثر ضد التهابی برای ضدعفونی کانال ریشه و درمان خشکی حفره مورد استفاده قرار میگردد.

قیمت پودر سمان زینک اکساید

پودر سمان زینک اکساید روبی دنت ساخت کشور ترکیه است. از این محصول برای مخلوط کردن آسان پودر سمان زینک اکساید با اوژنول در پر کردن موقت، لاینینگ حفره های ترمیمی دندان های خلفی و قدامی در زیر آمالگام و ترمیم های سیلیکاتی استفاده می شود.

قیمت کلرهگزیدین

. قیمت محلول کلرهگزیدین 2% اندوآرت

محلول کلرهگزیدین 2% اندوآرت ساخت کشور ترکیه است . از این محلول برای  آماده ­سازی، شستشو و ضدعفونی کردن کانال ریشه برای درمان ریشه استفاده می شود. برای استفاده از محلول کلرهگزیدین ابتدا یاید کانال را با محلول EDTA شستشو دهید و سپس از این محصول که دارای خواص التیام بخشی نیز می باشد استفاده کنید.

.قیمت  ژل کلرهگزیدین 2% اندوآرت

ژل کلرهگزیدین 2% اندوآرت ساخت کشور ترکیه است . از این محصول برای آماده سازی و شستشوی کانال ریشه در درمان اندو و درمان مجدد اندو درمان عفونت های دهان، زخم های دهان و لثه استفاده می شود. همچنین باعث کاهش بروز حفره خشک و درد ناشی از آن می شود.

قیمت محلول اسید سیتریک اندوآرت

محلول اسید سیتریک اندوآرت ساخت کشور ترکیه است . این محلول برای درمان ریشه و  شستشوی کانال های ریشه در حین ترمیم های اندو استفاده می شود. همچنین باعث بهبود پاکسازی مکانیکی کانال ریشه می شود.

قیمت هیپوکلرید سدیم اندوآرت

محلول هیپوکلرید سدیم 5% اندوآرت ساخت کشور ترکیه است . از این محصول برای شستشو و ضدعفونی کردن کانال در درمان های اندو استفاده می شود. همچنین از تغییر رنگ دندان نیز جلوگیری می کند.

قیمت پودر یودوفرم روبی دنت

پودر یودوفرم روبی دنت ساخت کشور ترکیه است. از این محصول برای درمان ریشه استفاده می شود. همچنین قابل استفاده برای پرکردن کانالهای ریشه پس از پاکسازی میباشد ضمنا با استفاده از این ماده در پانسمان هیچ گونه حساسیتی برای بافت نرم دهان به وجود نمی آید.

قیمت حلال گوتا پرکا روبی دنت

حلال گوتا پرکا روبی دنت ساخت کشور ترکیه است . از این محلول برای حذف مواد گوتاپرکا در طول درمان مجدد کانال های ریشه استفاده می شود.