لیست قیمت مواد ترمیمی دندانپزشکی

لیست قیمت مواد ترمیمی

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین مواد ترمیمی و زیبایی ، لوازم و ابزار دندانپزشکی را با برند روبی دنت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند

قیمت کامپوزیت روبی دنت

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین کامپوزیت دندانپزشکی را با برند روبی دنت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند. که این محصولات عبارت است از :

کامپوزیت ماده رزینی است که دارای طیف رنگی است که یک لایه نازک از آن بر روی سطح دندان قرار می‌گیرد و فرم داده می‌شود. این ماده دارای استحکام و زیبایی مناسب بوده که در ترمیم دندان ها بسیار پر کاربرد می باشد.

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین باندینگ دندانپزشکی را با برند روبی دنت ساخت کشور ترکیه و با متریال اولیه آلمانی، عرضه می کند. که این محصولات عبارت است از :

باندینگ یونیورسال روبی دنت Ruby SE Bond یک باندینگ سلف اچ و تک باتل میباشد که در مراحل ترمیم مورد استفاده قرار میگیرد.

باندینگ نسل 5 روبی دنت Ruby Bond تک باتل لایت کیور است و برای چسباندن در مراحل ترمیم استفاده میشود و سازگار با تمامی کامپوزیت های جهان میباشد.

اسید اچ سرنگی 3 میلی روبی دنت
پک 4 عددی اسید اچ سرنگی 3 میلی روبی دنت

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین اسید اچ دندانپزشکی را با برند روبی دنت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند.

  • اسید اچ سرنگی 3 میلی روبی دنت یک ژل اچینگ حاوی 37 درصد اسید فسفریک است. 

    اسید اچ باعث خوردگی سطح دندان میشود یعنی سطح صاف را به سطح غیر صاف به همراه خلل و فرج تبدیل می کند که باعث ایجاد یک محیط مناسب برای چسبندگی مواد که در پر کردن دندان و ترمیم های کامپوزیتی و ارتودنسی استفاده می شود. همچنین موجب افزایش قدرت باندینگ می شود

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین گلاس لاینر دندانپزشکی را با برند روبی دنت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند.

گلاس لاینر روبی دنت لایت کیور می باشد و  برای محافظت از حفره پالپ چمبر دندان، به صورت لاینر در ترمیم های مستقیم و غیرمستقیم مانند کامپوزیت، آمالگام، سرامیک و سایر ترمیم های فلزی استفاده می شود.

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین پرسلن اچ دندانپزشکی را با برند روبی دنت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند.

پرسلن اچ به شکل ژل می باشد. باعث به وجود آمدن زبری و استحکاک در سطح پرسلن می شود که موجب افزایش قدرت باندینگ بین پرسلن و سمان می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین خمیر پروفیلاکسی دندانپزشکی را با برند روبی دنت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند.

خمیر پروفیلاکسی به طور ویژه از مواد پولیش و پاک کننده ساخته شده است که دارای ذرات نانو است.

خمیر پالیش یک نـوع خمیرجرمگیری دندان است که برای پاک کردن و صیقل دادن دندان ها نیز عـوامل ضد پـوسـیـدگـی و ضد حسـاسیت دنـدانـی برای اقدامات پیشگیری کننده معمولاً استفاده می گردد. قدرت تمیز کنندگی این ماده حداکثر بوده و سایش سطح دندان ها حداقل می باشد.

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین ژل محافظ لثه دندانپزشکی را با برند روبی دنت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند.

ژل محافظ لثه بر پایه رزین لایت کیور برای محافظت از بافت نرم  (پوشاندن سطح لثه) در هنگام سفید کردن و بلیچینگ دندان مورد استفاده قرار می گیرد.

فیشور سیلانت روبی دنت

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین فیشور سیلانت دندانپزشکی را با برند روبی دنت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند.

فیشور سیلانت لایه نازکی از مواد ترمیمی هم رنگ دندان است که روی شیارهای عمیق را مهر و موم می کند.که با آزادسازی فلوراید بر سطح اکلوزال عامل پیشگیرانه بسیار عالی است.

لیست قیمت لوازم و ابزار ترمیمی

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین کیت دیسک پرداخت کاغذی دندانپزشکی را با برند روبی دنت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند.

کیت دیسک پرداخت کاغذی دارای انواع مختلف دیسک با سطوح زبری مختلف است. این اجازه را می دهد تا نتایج بسیار خوبی در پرداخت کامپوزیت در نواحی اینترپروگزیمال داشته باشید. همچنین دارای انعطاف پذیری بالا و کاربری آسان است .

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین نوار استریپ دندانپزشکی را با برند روبی دنت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند.

نوار استریپ دارای انواع مختلف با سطوح زبری مختلف است. این اجازه را می دهد تا نتایج بسیار خوبی در پرداخت  کامپوزیت (بین دندانی) داشته باشید. همچنین دارای انعطاف پذیری بالا و کاربری آسان است 

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین آرچ کران دندانپزشکی را با برند روبی دنت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند.

آرچ کران روبی دنت یک وسیله دندانپزشکی برای جدا کردن کروان و برداشتن روکش‌ها و خارج کردن بریج و قطعات پروتز به کار می‌رود.