درباره کمپانی incidental

کمپانی incidental در سال 1994 در کشور ترکیه شهر استانبول تاسیس شد. incidental یکی از شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین شرکت های تولید کننده تجهیزات و مواد دندانپزشکی در کشور ترکیه می باشد.

این شرکت تولید مواد ترمیمی و زیبایی برای دندانپزشکان به ویژه مواد و محلول های درمان ریشه و ترمیم را با برند روبی دنت و تجهیزات اندودانتیکس به ویژه فایل های روتاری و رسیپروکال و فایل دستی را با برند اندوآرت تولید می کند. همچنین به طور مداوم در حال توسعه و افزایش سبد محصولات خود است.

incidental با همکاری TUBITAK و سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در مطالعات، تحقیق و توسعه مواد و تجهیزات دندانپزشکی، که از زمان تاسیس کمپانی سطح کیفیت بالایی را در تولید داخلی در دستور کار قرار داده، به یکی از شرکت‌های پیشرو در این بخش تبدیل شده است.

در کشور ترکیه، incidental اولین و تنها تولید کننده طیف وسیعی از محصولات دندانپزشکی است.این کمپانی مواد مصرفی دندانپزشکی را که تولید میکند علاوه بر توزیع گسترده در کشور ترکیه ، به بیش از 50 کشور جهان از جمله ایران صادرمی کند. همچنین دارای گواهینامه های ISO 9001، ISO 13485 و CE را برای اثبات تعهد خود به کیفیت دارند و یکی از معدود تجارت های ترکیه ای با این اسناد هستند.

داتیس طب پاسارگاد نماینده انحصاری و رسمی incidental 

تنها نمایندگی رسمی کمپانی incidental در ایران شرکت داتیس طب پاسارگاد می باشد که می توانید تمامی محصولات تولید شده توسط این کمپانی را با برند های اندوآرت و روبی دنت از سایت فروشگاهی دنتالینو با آدرس dentalino.ir خریدارای نمایید.

ruby dent (روبی دنت)

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین مواد ترمیمی و زیبایی ، لوازم و ابزار دندانپزشکی را با برند روبی دنت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند. که این محصولات عبارت است از :
کامپوزیت، باندینگ، فیشور سیلانت، خمیر پروفیلاکسی، ژل محافظ لثه، اسید اچ سرنگی، گلاس لاینر سرنگی، دیسک پرداخت کاغذی، نوار استریپ، آرچ کران، پرسلن اچ سرنگی، اوژنول …

ENDOART (اندوآرت)

فروشگاه اینترنتی دنتالینو بهترین فایل های روتاری ، رسیپروکال و فایل دستی اندو و مواد و ابزار اندودانتیکس را با برند اندوآرت، ساخت کشور ترکیه را عرضه می کند. که این محصولات عبارت است از :
فایل های روتاری – فایل رسیپرکال – فایل های دستی – کلروفرم – کلسیم هیدروکساید – خمیر پانسمان –  هند پلاگر – MTA – آرسی پرپ – اوژنول – زینک اکساید – EDTA – کلرهگزیدین – اسید سیتریک – هیپوکلریت سدیم – یودوفرم – حلال گوتا پرکا